
Pc Langstraat
Veelgestelde vragen
Uw adres voor reparatie, onderhoud en hulp
aan uw computer, laptop en netwerk
in de regio Waalwijk en omstreken
Veelgestelde vragen
Uw adres voor reparatie, onderhoud en hulp
aan uw computer, laptop en netwerk
in de regio Waalwijk en omstreken
Veelgestelde vragen
Vraag: Met welke computer problemen kan ik bij Pc Langstraat terecht?
Antwoord: U kunt bij ons terecht met al uw computer problemen.
Vraag: Hoeveel kost de reparatie van mijn computer of laptop?
Antwoord: Reparatiekosten verschillen per situatie, maar in de praktijk worden de meeste storingen binnen een uur verholpen. Bekijk hier de actuele tarieven.
Vraag: Windows Update zegt dat mijn pc niet voldoet aan alle systeemvereisten voor Windows 11. Kan Windows 11 alsnog op mijn computer geinstalleerd worden?
Antwoord: Jazeker, in veel gevallen is het vaak alsnog mogelijk om Windows 11 te installeren op een systeem dat eigenlijk niet wordt ondersteund. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of kijk voor meer informatie op onze Windows 11 pagina.
Vraag: Kan ik voor het kopen van een nieuwe pc bij jullie terecht?
Antwoord: Jazeker, wij leveren op maat gebouwde computers. Kijk hier voor meer informatie.
Vraag: Kunnen jullie mijn oude pc of laptop weer snel maken?
Antwoord: Jazeker, vaak kan door middel van een SSD en/of extra RAM geheugen uw oude computer weer razendsnel gemaakt worden. Kijk hier voor meer informatie.
Vraag: Hoeveel voorrijkosten betaal ik?
Antwoord: Woont u in Waalwijk? Dan zijn de voorrijkosten GRATIS. Voor overige woonplaatsen, bekijk hier de actuele voorrijkosten.
Vraag: Hoe kan ik de betaling voldoen?
Antwoord: U kunt de betaling contant of middels een betaalverzoek voldoen.
Vraag: Wij zoeken een systeem- en/of netwerkbeheerder voor ons bedrijf, kunnen jullie ons helpen?
Antwoord: Jazeker, Pc Langstraat levert systeem- en netwerkbeheer diensten voor midden- en kleinbedrijf.
Vraag: Is het raadzaam een back-up van mijn bestanden te maken?
Antwoord: Jazeker, wij adviseren ALTIJD dat u een back-up van uw belangrijke bestanden bijhoudt. Dit kunt u doen op een externe hardeschijf, of u kunt uw bestanden in de cloud (bijv. Dropbox) opslaan. Voor meer informatie hierover, kunt u altijd contact met ons opnemen.